sobota 7. února 2015

Vánoční hvězda Euforbia pulcherrima

         Každé vánoce neodolám a koupím si vánoční hvězdu. O loňských vánocích jsem si pořídila hned tři,každou v jiné barvě-červenou,růžovou a krémově žlutou.Většinou mi během svátků opadaly a nebyly vzhledné.Tentokrát všechny tři přežily a červená měla krásné listeny ještě dlouho po velikonocích.bylo jasné,že je nemohu vyhodit jako předešlé exempláře.  

         Na jaře jsem rostliny přesadila a přihnojila oblíbeným granulovaným slepičím trusem,rostliny jsem neseřízla,jelikož měly hezký tvar.V květnu jsem rostliny vynesla do zahrady na "letní byt".Žádnou zvláštní péči jsem jim nevěnovala.Všechny tři rostliny vyrostli v pěkný keřík.Podzim byl poměrně teplý,tak že jsem nechala vánoční hvězdy venku až do konce října.V té době se začaly vybarvovat již listeny.přenesla jsem je domů,růžová a krémová vánoční hvězda se již více nedobarvila ,zůstal pěkný zelený keřík.Zato červená zdobila náš vánoční stůl,byla hezčí než ty co prodávali v obchodech.


Žádné komentáře:

Okomentovat